Корзина
22 отзыва
Неприємні наслідки при відвідуванні салону краси.
Контакты
Престиж Стиль
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+38050237-89-88
менеджер по продажам
УкраинаЧерниговская областьЧерниговул. 77 Гвардейской дивизии 1 а
Карта

Неприємні наслідки при відвідуванні салону краси.

Неприємні наслідки при відвідуванні салону краси.

Салони краси стали місцем обов'язкового відвідування практично кожної жінки: все частіше догляд за собою ми довіряємо професіоналам, будь то епіляція чи манікюр. Але, на жаль, результат відвідин не завжди радує: нерідко трапляються казуси (починаючи від неякісного результату роботи майстра, закінчуючи серйозними фізичними травмами), від яких досить складно убезпечитися. Давайте розберемося в проблемах, які найбільш часто трапляються при відвідуванні салонів краси, і з'ясуємо, чи можна їх вирішити: на що ми маємо право. Перше, і, саме головне, в такому закладі, як салон краси - чистота і гігієна! Бруд, пил, волосся по кутах не допустимі, але ще більш страшним гріхом є не очищені приналежності: гребінці, ножиці, манікюрні набори і т. п. Не кривлячи душею, зауважу, що в рядових закладах невеликих міст деякі з майстрів навіть і не думають знімати волосся з гребінця або (куди там!) дезінфікувати після кожного використання. А, між тим, занести «неприємності» такими інструментами простіше простого. Тому, Ви маєте цілковите право вимагати почистити всі предмети, які будуть використані, прямо зараз і тут-при Вас, навіть якщо майстер запевняє, що ж робив це. Не соромтеся попросити повтору, це Ваше здоров'я!

Якщо Вам надали неякісну послугу


Приклади:
Вам пообіцяли, що кератиновое випрямлення буде триматися два місяці, але вже через пару днів вдома Ви помітили, що ефект пропав. При цьому, Ви дотримувалися всіх рекомендацій перукаря.
Ви прийшли на фарбування волосся, в результаті, вийшов зовсім не той колір, який Ви просили.
Вам наростили волосся, сказавши, що вони італійські (слов'янські), але на ділі виявилося, що це Китай (робили маску, запевняючи, що вона не містить силікону, але виявилося навпаки і т. п.)
Ви вправі вимагати відшкодування збитку, який може виражатися у повторному наданні послуги, знижку на послугу, повернення грошей, або, відшкодування моральної та матеріальної шкоди - в залежності від того, який саме результат Ви отримали і чому незадоволені ним. Правда, питання тут досить тонкий. Приміром, якщо отриманий результат докорінно відрізняється від обіцяного або низька якість не залишає сумнівів (Ви заплатили 300 грн за сеанс антицелюлітного масажу, а целюліт не пройшов і на грам), то отримати компенсацію можна. Але якщо Вам зробили укол в носогубні складки і вони дійсно стали менш помітними (але прості Ви очікували більш видимого результату) - компенсація навряд чи буде (якщо тільки до процедури Вам не видавали макет, показує 100% результат того, як Ви буде виглядати «після»).

Вам зробили пілінг і він привів до гіперпігментації.


Ви в праві вимагати відшкодування збитків, навіть якщо майстер попереджав Вас
про можливий ризик. Вся справа в тому, що попередження - це всього лише готовність з Вашого боку до неприємностей (а не підписання угоди про те, що, в разі чого, Ви не будете мати претензій), але це ніяк не знімає відповідальності із салону.

Вам завдали каліцтва (рани) під час надання послуги

Приклади:

Після введення гіалуронової кислоти на обличчі з'явилася гематома.
Після епіляції воском, на тілі з'явилися пухирі і подряпини.
В такому випадку, Ви просто зобов'язані звернутися з проханням про відшкодування морального і матеріального збитку (на лікування)! Для цього, обов'язково зафіксуйте травми в медичному закладі, а так само причинно-наслідковий зв'язок (що виникли вони саме з-за тієї чи іншої послуги), зробіть фото і, до прояснення спору, зберігайте всі чеки з сумами, витраченими на ліки і лікаря. Якщо травма справді сталася з вини салону, він обов'язково зробить всі необхідні виплати

Ви зрозуміли, що незадоволені послугою, тільки прийшовши додому

Прийшовши додому, Ви зрозуміли, що фарбою Вам спалили волосся, що, обрізаючи кутикулу, зробили багато ранок, які запалилися - у загальному і цілому, що результат докорінно відрізняється від очікуваного.
Ви маєте право звернутися за
компенсацією. АЛЕ! Якщо, наприклад, Ви зробили нарощування вій, і, відвідавши лікаря, через півтора місяці, дізналися, що отримали опік рогівки саме із-за цієї послуги, довівши причинну-наслідковий зв'язок, Ви так само маєте повне право на відшкодування шкоди.

Щоб всі ці неприємності не траплялися з Вами, відвідуйти лише перевірені салони з надійною репутацією. При цьому не забувайте, що клієнт завжди правий.

Будьте красиві!!!

facebook twitter