Корзина
22 отзыва
Як зробити так, щоб клієнти поверталися? Після процедур педикюру
Контакты
Престиж Стиль
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+38050237-89-88
менеджер по продажам
УкраинаЧерниговская областьЧерниговул. 77 Гвардейской дивизии 1 а
Карта

Як зробити так, щоб клієнти поверталися? Після процедур педикюру

Як зробити так, щоб клієнти поверталися? Після процедур педикюру

Бачити індивідуальність

Потрібно знати, що кому підходить, і підбирати в кожному випадку адекватні засоби і інструменти.
Варто враховувати особливості стопи навіть при підборі косметичних засобів. Наприклад, майстер бачить лупиться шкіра і перше, що хочеться порадити — зволожуючий крем. А якщо це лущення на тлі вологою стопи? І лущення — ніщо інше, як лопається шкіра? У цьому випадку, зволожуючи шкіру, ви посилите проблему — створити сприятливе середовище для розмноження шкідливих бактерій.

В корені невірно обробляти однієї і тієї ж фрезою стопу молодої дівчини і літньої людини. Якщо у клієнта суха і щільна шкіра, рекомендують використовувати фрезу більш грубу для швидкої і ефективної роботи. Але якщо такий фрезою обробити тонку або вологу шкіру, напевно, ви подряпаєте. Клієнт буде приречений на довгий позбавлення від неприємних наслідків лущення пошкодженої шкіри.
У різних людей нігті на ногах бувають різної товщини і щільності: від тонкого еластичного до сильно потовщеного і жорсткого. Це теж потрібно враховувати.


2. Вчитися новому

В педикюрі дуже часто усталена думка виявляється хибною. Знання необхідно оновлювати.
Наприклад, давно склалася думка, що педикюр завжди повинен починатися з замочування. І чим довше замачиваете, тим краще. Насправді ж без замочування можна обійтися. Не потрібно замочувати ноги, їх просто треба обмити!

Після замочування нібито слід знімати омертвілі клітини пилкою, бажано грубою. Насправді це небезпечно. Після того, як вологу шкіру обробили великої пилкою. Коли шкіра висихає з'являється багато задирок та нерівностей. Всупереч усталеній думці, сама щадна і правильна обробка шкіри по сухому і як можна більш дрібними абразивами. Тільки так можна привести шкіру в порядок.
Буквально пару років тому ще не було такого розмаїття в інструментах і засобах. Для апаратного педикюру майстер використовував не більше п'яти фрез і цього було досить. Зараз в салони приходять різні люди, з різними стопами. Колишнім набором інструментів вже не обійтися.
Майстер часто змушений робити не тільки естетичний, але і медичний педикюр для проблемних стоп. Цьому потрібно вчитися. Потрібен новий рівень знань і підготовки.

3. Розуміти причини проблем

З проблемою неможливо впоратися, якщо не розуміти причину її виникнення. Наприклад, що стоїть за появою натоптиша?
Серед клієнтів і багатьох майстрів поширена думка, що натоптиш потрібно зрізати по-максимуму. Це не так. Кожен раз після обрізання, натоптиш розростається і твердне. І клієнт не задоволений, і ви в розгубленості. Парадокс, але причина збільшення натоптиша — його видалення. Шкіра захищається, намагаючись нарости там, де її ріжуть. В цьому випадку потрібно зробити коректну обробку без пропилів і поставити ортез.

4. Продовжувати піклуватися про клієнта

Робота з клієнтом не обмежується тільки салоном. Нехай він відчуває вашу турботу і вдома. Ваших знань повинно вистачити на те, щоб дати рекомендації для домашнього догляду. Це дорогого коштує. Не хочеться повертатися до майстра, який не може пояснити причину проблеми, не знає, як з нею боротися і не думає, що буде завтра.

5. Передбачати наслідки

Клієнт просить прибрати всі натоптиші або покрити нездорові нігті лаком? Подумайте, чи потрібно це робити. Перед вами може опинитися людина з великою вагою або з плоскостопістю, і натоптиші — його захист.
Нігті можуть бути вражені «грибком». Закривати їх лаком не можна. Сьогодні це виглядає красиво, а завтра клієнт може втратити ніготь, і велика частка провини ляже на вас. Втратите клієнта, самі собі зіпсуєте свою репутацію. Не женіться за зовнішньою «красою», навіть якщо на цьому наполягає клієнт.

 
 
 
 
facebook twitter