Корзина
22 отзыва
Секрети успіху салонів краси
Контакты
Престиж Стиль
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+38050237-89-88
менеджер по продажам
УкраинаЧерниговская областьЧерниговул. 77 Гвардейской дивизии 1 а
Карта

Секрети успіху салонів краси

Секрети успіху салонів краси

Секрети успіху салонів краси

У будь-якого салону краси є свої секрети успіху. Але до основних факторів належать: ефективна косметична лінія, вміле і уважне обслуговування, а також якісне обладнання. Зрозуміло, для найкращого результату вони повинні правильно поєднуватися. Саме вони визначають результативність процедур у клієнта. Сьогодні споживачі практичні, і приходять в салон за результатом, а не за красивим дизайном інтер'єру і чашкою хорошої кави. Звичайно, і це теж має значення, але якщо результату немає, то і ходити не треба. Так салон краси швидко розгубить клієнтів. Розглянемо докладніше кожен із чинників досягнення успіху.

Перше - професійна косметика

До першого фактору відносяться ефективні косметичні засоби. Вибір якісних препаратів для салону краси здається простою справою лише на перший погляд, оскільки косметичних ліній неймовірно багато. На будь-який смак і гаманець. Але при підборі косметики потрібно дотримуватися певних правил.

До першого правила відноситься збір інформації. Для початку необхідно зібрати відомості про те, які косметичні лінії використовують прилеглі конкуренти. Тобто - сусідні салони. Вони вже привчили клієнтів до певних якісних брендів, нижче яких опускатися не варто. Крім того, багато салонів використовують відразу дві косметичні лінії, щоб у відвідувачів був вибір. А ось вам потрібно підібрати лінію такого ж рівня, але цікавішу.

До другого правила відноситься відповідність концепції салону краси. Це означає, що вибирати косметику потрібно з опорою на концепцію салону, набір послуг, навички та вміння фахівців. Професійна косметика, яка підходить салону, орієнтованому на молодь, швидше за все, стане неправильним вибором для іншого, куди ходять дами середнього віку і старше.

Третє правило: ротація косметичних засобів. Клієнти скільки завгодно можуть говорити, що якщо вони звикли до одного бренду, то ні в якому разі йому не змінять. Але закони біології не підлягають скасуванню - через деякий час організм звикає до дії біологічно активних речовин, закладених в певних косметичних препаратах. Будьте розумнішими ваших клієнтів. Міняйте хоча б раз рік, або раз на два роки косметичну лінію. Пояснюйте вашим відвідувачам, що це турбота про них самих. Адже вони теж зацікавлені в успішному результаті. Вони обов'язково зрозуміють ваше правило.

Друга справа - обладнання салону краси

До другого фактору успіху салону краси віднесемо якісне обладнання. Як відомо, в сучасному салоні нікуди без різноманітної техніки. Тому вам потрібно закупити зручні крісла зі спеціальними підлокітниками, стелажі для перукарень інструментів, дзеркала. Крім того, потрібна мийка з рухомим сидінням, яке можна регулювати за нахилом і висоті. Потрібен до мийки і змішувач з душем, щоб клієнтам було зручно. Також необхідно придбати декілька фенів і сушуари (або більш вдосконалені клімазони).

З косметологічним обладнанням розібратися складніше. Що ж вибрати? Для початку ви повинні визначитися зі сферою косметологічних послуг, які ваш салон краси буде надавати. Видів приладів безліч. Це не тільки косметологічні комбайни для базових процедур, а й вузькоспеціалізовані прилади, наприклад апарати для кавітації і радіоліфтінга. У наш час такі апарати і прилади просто творять чудеса.

Сьогодні обладнання для салонів краси продають як великі, так і невеликі  фірми. Як вибирати правильно? Чи є моменти, які важливо враховувати при виборі обладнання? Так, вони є.

Вам необхідно враховувати наступне:

- чи відповідає вподобаний вам варіант салонного обладнання концепції, кількості робочих місць, пропонованих послугах і купівельної спроможності клієнтів.

- чи поєднується обладнання для салону краси з уже використовуваним в салоні чи ні. Наприклад, якщо ви купуєте обладнання для міостимуляции, то придбайте і апарат для лімфодренажу. Без поєднання цих приладів хороших результатів не досягти.

- чи є обладнання ергономічним. Дуже погано, якщо повний клієнт насилу поміщається в перукарському кріслі або на кушетці, розрахованої на худу людину. За цим теж потрібно простежити.

Третя справа - персонал салону краси

Переходимо до третього фактору. У будь-якому салоні потрібні не тільки висококласні фахівці, а й уважне обслуговування. Майстер зобов'язаний виконувати будь-які побажання клієнтів. Але якщо він бачить, що відвідувачеві не підходить обрана йому стрижка, то він повинен попередити про це клієнта. Але, якщо гість наполягає, то стрижку зроблять. Правда, претензії потім вже не приймуть, переробляти потрібно за окрему плату.

Майстри в тих перукарнях і салонах, де стежать за репутацією, зазвичай йдуть назустріч вимогам клієнтів. Наприклад, якщо клієнтка подзвонила манікюрниці, яка їй напередодні робила накладні нігті, і сказала, що вся краса відвалилася, то фахівець не буде ні про що питати, а відновить всі безкоштовно.

Якщо ж майстер ненавмисно спалить волосся клієнта, то перукарня або салон просто зобов'язані повернути гроші клієнту.

Ми розглянули всі фактори, але потрібно ще дещо для успішної роботи. Комп'ютерна програма для салону краси буде дуже до речі, адже вона дозволяє оформляти продажі товарів і послуг, вести клієнтську базу і облік витратних матеріалів, отримувати інформацію, яку можна використовувати для управління салоном. Паперова тяганина зникне, а багаторутинні завдання будуть виконуватися дуже швидко.

facebook twitter