Корзина
160 отзывов
Надежный продавец Prom.ua
+380502378988
+380732378988
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
Престиж стиль
Корзина

Тонкощі відкриття салону краси

Тонкощі відкриття салону краси

З якими питаннями найчастіше стикаються при відкритті салону красоти?

1. На етапі дизайну інтер'єру салону краси дуже складно знайти дизайнера, який розуміє, як правильно обладнати пприміщення, які використовувати матеріали, як розділити кабінети відповідно до норм.

2. Багато CRM-програми не адаптовані під роботу з салоном краси.

3. Далеко не всі постачальники косметики сумлінно і якісно виконують свої обов'язки. Багато хто чомусь вважає, що постійному клієнтові потрібно приділяти часу менше, ніж новому. Але все ж, хороших постачальників дуже багато!

4. Сайт салону з вбудованим чатом. Це зручно тільки тоді, якщо у вас є окрема людина - адміністратор салону , який  може якісно спілкуватися з клієнтом в чаті і виконувати інші обов'язки: приймати вхідні дзвінки, робити вихідні, обслуговувати клієнтів в салоні. Всі ми самі не любимо чекати, поки нам дадуть відповідь, тому підключіть  відразу форму зворотного дзвінка!

5. Визначення бонусної системи для кліентів. Це може бути або знижка в 10% -20% для всіх постійних клієнтів  або бонусна система і комунікація з клієнтами через мобільний додаток салону, що є набагато вигідніше і набагато цікавіше для клієнтів.  Додаток залучає, інформує та прив'язує до салону краси.

І насамкінець поради:

-  Якщо ви ще стоїте перед вибором відкривати салон краси чи ні, то добре подумайте, зважте всі за і проти, порахуйте всі витрати і витрати і порадьтеся з людьми з цієї сфери.

-  Спочатку пройдіть всі можливі навчання. Далі знайдіть приміщення і прорахуйте бізнес-план. Визначтеся з ціновим сегментом, оцініть реально, які послуги вам принесуть прибутки, виходячи з розташування вашого салону краси.

-  Знайдіть постачальників обладнання та матеріалів, продумайте, як і де ви будете рекламувати ваше підприємство.

- Оцініть хто ваші конкуренти. Сходіть до них на процедури, подивіться їх переваги та недоліки з боку клієнта.

Другие статьи